Współczesna łazienka nie jest już zwyczajnym i pozbawionym charakteru pomieszczeniem. Coraz częściej stawiamy przy jej aranżacji na nowoczesne rozwiązania technologiczne i przykładamy dużą wagę do wysokiej jakości materiałów i kolorystyki odpowiadającej naszym potrzebom. Dziś łazienka przyjmuje funkcje nowoczesnego pokoju kąpielowego, w którym relaksujemy się i odpoczywamy. Mnogość aranżacji i rozwiązań pozwala zaprojektować łazienkę skrojoną na miarę każdego z domowników. Zestawienie bieli z szarościami, a może odważne aranżacje, czy rozwiązania podkreślające styl życia domowników? Inspiracje marki KOŁO na 2016 odpowiadają na każde potrzeby i wymagania.
W odcieniach szarości
Biel przełamana odcieniami szarości, sprawia, że łazienka nabiera przestrzeni i charakteru. Duże możliwości aranżacyjne pomieszczenia w jasnych odcieniach, sprawiają, że staje się ono optycznie większe. Dzięki zastosowaniu serii Traffic z meblami w kolorze szarego dębu zyskujemy dużą przestrzeń do przechowywania kosmetyków. Lustra z oświetleniem LED optycznie powiększają pomieszczenie i stwarzają przyjazny klimat, idealnie komponują się z przeszklonymi drzwiami kabiny prysznicowej Next .
Łazienka dla dwojga
Zaplanowanie miejsca dla dwóch osób w łazience nie musi być trudne! Zastosowanie w aranżacji kolekcji KOŁO Style , pozwala wygospodarować przestrzeń dla każdego. Asymetryczne umywalki z przedłużonym bokiem idealnie sprawdzają się jako półka na podręczne kosmetyki. Małe rozmiary umywalek, pozwalają zachować przestrzeń, a podwieszana miska i bidet nadają pomieszczeniu lekkości. Ciemna kolorystyka ścian i podłogi idealnie współgra z bielą ceramiki łazienkowej i dodatkowo wydobywa jej kolor. Atutem ceramiki łazienkowej jest również zastosowanie w niej technologii Rimfree® , która wpływa na zwiększenie higieny w łazience.
Rozwiązanie dla odważnych
Kabina prysznicowa umieszczona na środku łazienki wyznacza charakter całej aranżacji. Dzięki temu zabiegowi, pomieszczenie staje się eleganckim salonem kąpielowym. Prysznic wybudowany został na wyspie z zastosowaniem szklanej ścianki i 2-elementowych drzwi przesuwnych. Surowość drewna zastosowanego w elementach stropu i ścian w połączeniu ze szkłem kabiny potęgują wrażenie bliskości z naturą. Armatura łazienkowa idealnie współgra z przestronnym jasnym pomieszczeniem i materiałami zastosowanymi do jego aranżacji.
Trendy to również nowoczesna technologia
Trendy w aranżacjach to nie tylko idealnie dopasowana kolorystyka i mnogość materiałów zastosowanych przy projektowaniu przestrzeni. To również technologie użyte przy projektowaniu i produkcji ceramiki łazienkowej, dzięki którym łazienka stanie się miejscem nowoczesnym i przyjaznym dla użytkownika. Produkty marki KOŁO wykonane z najlepszej jakości materiałów, charakteryzują się również nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi.
Opatentowana technologia Rimfree®, czyli pierwsze na rynku całkowicie bezkołnierzowe rozwiązanie w toaletach, pozwala zachować jeszcze większy poziom higieny w toalecie oraz wpływa na łatwiejsze utrzymanie jej w czystości. Sekret opatentowanej technologii tkwi w ukształtowaniu WC. Woda spłukująca misę jest precyzyjnie rozprowadzana po całym wnętrzu ceramiki. Dopełnieniem, które wpływa na jakość higieny w toalecie jest rozwiązanie Click2Clean KOŁO, dzięki któremu w łatwy i prosty sposób możemy utrzymać w czystości deski WC. Nowością w produkcji ceramiki i szklanych wypełnień kabin prysznicowych, która zdecydowanie wpływa na ich jakość jest zastosowanie w produktach powłoki Reflex KOŁO, dzięki której utrzymanie wszystkiego w czystości staje się wyjątkowo łatwe.
Od ponad 50 lat KOŁO jest wiodącym na rynku producentem i dystrybutorem wyrobów wyposażenia łazienek w Polsce. Firma jest częścią Grupy Geberit – europejskiego lidera technologii sanitarnych. Oferta obejmuje najwyższej jakości wyroby marki KOŁO, Keramag i Keramag Design, takie jak: ceramika i meble łazienkowe, wanny i brodziki akrylowe, kabiny prysznicowe oraz systemy instalacyjne.
KOŁO
Więcej informacji z firmy KOŁO (press box)
Link do strony artykułu: https://blog.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/kolo-inspiruje-aranzacje-marki-kolo-na-2016